V-ați răsfățat de sărbători? Vă arătăm cum puteți slăbi

__avatar_name
cum slabim

Doriți să dați jos kilogramele în plus acumulate după Sărbători. Dietele drastice și înfometarea nu sunt o soluție pe o perioadă îndelungată de timp.

 

Și voi v-ați propus să slăbiți în noul an? Respectați obiectivul propus sau ați și uitat de el? Dacă v-au rămas câțiva colăcei depuși pe abdomen încă din perioada sărbătorilor vă arătăm cu să scăpați de ei. Nu, să nu vă fie frică nu trebuie să vă treziți dimineața la 5:00 să faceți duș cu apă rece sau să vă înfometați zile întregi. Haideți să vedem despre ce este vorba.

 

Alimentația este baza

Da, nu este nimic nou faptul că baza constă în alimentație. Nu vă fie frică nu trebuie să țineți post sau să vă înfometați. Baza constă în porțiile mai mici pe care le veți doza de 5x pe zi. Mâncatul pe săturate ne obosește și ne încetinește organismul, iar ca rezultat ne simțim fără chef și energie. În cazul în care mesele sunt luate cu regularitate corpul își distribuie energia luată din mâncare exact cât are nevoie astfel are tendința excesul să-l transforme în grăsime. De aceea este mai bine să luăm 5 mese pe zi cantitativ mai mici decât 2 mese excesive.

O alimentație sănătoasă nu înseamnă doar să mâncăm carne slabă sau legume. Importantă este și pregătirea meselor. Mâncarea nu ar trebui doar coaptă sau prăjită. La fel de gustoasă poate fii și mâncarea pregătită la aburi. La fel și orezul nu ar trebui preparat doar cu ulei sau unsoare. Încercați și versiunea fiartă și veți vedea că va fii le fel de gustos. Orezul preparat astfel este mul mai sănătos. Nu uitați nici de legume farfuria voastră ar trebui să conțină cât mai multe.

Pontul nostru: Doriți să începeți să trăiți mai sănătos fără a cheltui mulți bani? Verificați secțiunea noastră Vouchere de reducere la articole de bucătărie și alegeți să cumpărați mai avantajos.

Iar dacă tot scriem despre alimentație să nu uităm nici de consumul suficient de lichide. Acesta este foarte important. Știm cu toții acest lucru însă puțini îl respectăm. Un consum de lichide regulat și o alimentație mai sănătoasă o să vă ajute să scădeți în greutate. Într-o singură zi ar trebui să consumați aproximativ 2 litri de apă ce reprezintă 10 pahare de 200 ml. Aici se aplică aceeași regula ca și în cazul alimentației. Nu ar trebui să consumăm deodată apa ci mai degrabă dea lungul întregii zile. Puteți să împărțiți astfel:

- 6:00 - 3 dcl apă

- 7:00 – mic dejun

- 8:00 - 2 dcl apă

- 9:00 - 2 dcl apă

- 10:00 - gustare

- 11:00 - 2 dcl apă

- 12:00 - 2 dcl apă

- 13:00 – prânz


- 14:00 - 2 dcl apă

- 15:00 - 2 dcl apă

- 16:00 - 2 dcl apă

- 17:00 - gustare

- 18:00 - 2 dcl apă

- 19:00 – cina


- 20:00 - 2 dcl apă

- 21:00 - 1 dcl apă

Odihnă suficientă

Ați știut că dormind suficient puteți slăbi? Exact așa. Un somn de calitate este foarte important pentru a ne atinge scopul. Somnul ne ajută să acumulăm suficientă energie pentru a face față la tot ce ne-am propus pentru ziua următoare. O zi fără somn are un efect negativ asupra vederii noastre și de asemenea asupra capacității noastre în a lua decizii.

 

Mișcarea este cheia

Da nu este nimic nou. Fără mișcare pur și simplu nu merge. O veste bună este că nu trebuie să petreceți ore în șir la sală. Până la urmă nici nu trebui să mergeți la sală deloc. La început sunt suficiente 30 de minute de pas rapid, alergat sau alte exerciții cu greutăți. Pe internet veți găsi o mulțime de aplicații care o să vă fie de folos să vă atingeți scopul dorit.