Exerciții fizice acasă? Iată câteva ponturi care vă vor motiva

__avatar_name
exercitii fizice

Nu-i așa că de ceva timp v-ați decis să începeți să faceți exerciții fizice în mod regulat? Un lucru este sigur: partea cea mai grea este să începeți. Vă vom sfătui despre cum să vă creați un obicei sănătos practicând exerciții fizice, cum să nu vă pierdeți motivația și cum să vă evaluați rezultatele.

 

În loc de obligație - obișnuință

Dacă citiți acest articol, este posibil să nu reușiți să începeți activitatea fizică sau nu ați reușiți să o mențineți timp îndelungat. Deci cum procedăm? Pur și simplu trebuie ar trebui să începeți, chiar dacă nu prea aveți chef sau simțiți că nu aveți timp. Când veți începe să faceți exerciții de mai multe ori la rând, treptat vă veți crea un obicei din asta. Corpul și mintea voastră se vor obișnui rapid cu noua doză de exerciții fizice și cu tot ce are legătură cu aceasta: eliberarea endorfinelor, relaxarea și odihna mentală, exercițiile și întinderea mușchilor și veți dori să simțiți această oboseală plăcută în mod regulat.

 

Găsiți exercițiile potrivite pentru voi

Fiecare persoană este diferită, în plus, întâlnim diferite sarcini în timpul zilei. Cineva lucrează mai mult mental și după o zi grea are nevoie de mișcare asociată cu relaxarea. Pe unele persoane le doare  spatele de la poziția de stat toată ziua pe scaun, alții lucrează fizic și seara se simt obosiți, dar au nevoie de cel puțin o scurtă întindere a mușchilor încordați. Prin urmare, alegeți exercițiile fizice acasă potrivite pentru voi. Unele care vă relaxează  și care să vă fie pe plac. Pe Internet veți găsi o serie de exerciții din diferite domenii, cum ar fi consolidarea propriei greutăți corporale, exerciții de întindere, yoga, Pilates, dar și activități cardio, cum ar fi aerobic, zumba, etc. Aveți acasă o bicicletă sau patine cu rotile? Faceți-le o revizie și  aventurați-vă pe roți!

 

Yoga pentru începători

Yoga este un tip de exercițiu foarte popular. Durează doar 20 până la 30 de minute pentru a stimula circulația sângelui, întinderea mușchilor, articulațiilor și tendoanelor cu propria greutate și relaxează mintea. În plus, puteți alege dintr-o varietate de tipuri de yoga, de la tradiționalul hatha yoga, până la detox sau vinyasa yoga. În plus, veți găsi videoclipuri cu exerciții pe Internet care abordează problemele specifice, cum ar fi durerile de spate sau mușchii atrofiați.

Marele avantaj este că practic nu aveți nevoie de nimic pentru a începe să practicați tipuri de yoga. Pentru început, va este suficientă îmbrăcămintea elastică confortabilă și o saltea de yoga, care poate fi înlocuită și cu o saltea clasică. În timpul exercițiului, este important să respirați regulat și să vă concentrați asupra corpului. Nu vă forțați limitele mod inutil și respectați-vă propriile limite și tehnici de meditație. Nu trebuie să simțiți durere în timpul exercițiului fizic. Este bine să găsești un videoclip în care instructorul să explice în detaliu exerciții de respirație pentru relaxare și pozițiile yoga, sau să ofere mai multe variante în funcție de nivelul exercițiilor. El ar trebui, de asemenea, să vorbească despre cum să respirați corect și cum să vă concentrați mintea.

 

Exerciții pentru slăbit

În special, femeile au ambiția de a slăbi. Și fără exerciții fizice regulate, ar fi foarte dificil. În plus, exercițiile fizice sunt foarte importante atunci când doriți să slăbiți, deoarece duc la pierderea masei musculare, nu doar a grăsimii. Cu toate acestea, prin întărirea corectă a musculaturii, puteți preveni acest efect nedorit, în plus vă puteți  forma o figură solidă și frumoasă. Prin urmare, este ideal să includeți două tipuri de exerciții - întărirea și rezistența. În prima parte, ne referim în principal la exerciții fizice cu propria greutate corporală, nu trebuie să fie vorba despre ridicarea ganterelor sau să vă chinuiți pe aparate complicate din sală. Exerciții precum flotări, genuflexiuni, sunt foarte simple și eficiente. Exercițiile de rezistență ar trebui să sprijine metabolismul și sistemul cardio. Mersul rapid, ciclismul, patinajul, înotul, aerobicul, dansul, dacă aveți condiție bună și alergatul. Posibilitățile sunt nelimitate

 

Motivația baza succesului

Dacă doriți nu doar să începeți să faceți exerciții, dar să le și practicați în mod regulat sau dacă v-ați propus un obiectiv și aveți nevoie de o doză constantă de motivație. Vă recomandăm să utilizați unul dintre gadgeturile moderne. Puteți încerca aplicația mobilă fără nicio investiție. Nu trebuie decât să descărcați un pedometru, un contorizator de activități sportive sau un plan de antrenament pe smartphone-ul vostru. Notificările periodice vă vor arăta performanța pe parcursul zilei, dar unele vă vor aminti, de asemenea, că nu v-ați îndeplinit încă obiectivul zilnic și vă vor solicita să îl remediați.

Puteți obține o măsurare mai avansată și precisă datorită unui smartwatch sau a unei brățări fitness. De asemenea, pot fi asociate cu un telefon mobil, iar în aplicație veți vedea apoi o serie de statistici detaliate despre activitatea voastră fizică, numărul de pași făcuți, caloriile arse, dar și, de exemplu, ritmul cardiac în timpul zilei sau calitatea și durata somnului.

 

O doză bună de motivație vă vor oferi și noile echipamente sportive. Cumpărați-le mai avantajos prin intermediul cupoanelor de reducere din magazinele online precum Hervis.ro, Sportpartner.ro, Sportisimo.ro. După o doză bună de exerciții fizice, nu uitați nici de suplimente nutritive pe carele veți găsi în magazinele online populare Myprotein.ro și Parrcoss.ro.