Cele mai bune magazine online

TOP branduri

Cele mai bune magazine online

Cele mai bune magazine online

Cunoașteți istoria cupoanelor de reducere? În spatele lor stă o firmă cunoscută

cupoane reducere

Dacă faceți parte din categoria celor care îndrăgesc cupoanele de reduceri, este posibil să fiți interesați și de modul în care au apărut și au evoluat pe parcursul istoriei. Citiți pe portalul Kuplio.ro

 

Vă plac diferitele promoții și vă place să economiști la cumpărături prin intermediul cupoanelor de reduceri? Nici nu mai știți să vă imaginați viața fără ele? Pentru toți fanii cupoanelor de reduceri, aici găsiți câteva lucruri interesante despre ele.

 

La început a fost Coca-Cola

Poate folosiți cupoanele de reducere  zilnic. Și poate ați economisit prin intermediul lor și la cumpărarea celei mai cunoscute băuturi din lume. Dar ați știut faptul, că tocmai Coca Cola stă în spatele primelor cupoane de reducere „moderne“? Întrucât siropul de cola a fost inițial vândut în scopuri medicale, cupoanele au putut fi folosite în farmacie de către clienți selectați încă din anul 1887.

 

 

Cel mai mare boom al cupoanelor poate fi considerată perioada Marii crize economice în anii 30 ai secolului 20. Aproape toate gospodăriile obișnuiau să folosească cupoane de reducere ca o modalitate de a economisi bani, mai ales atunci când făceau cumpărături de alimente, astfel acestea au devenit populare foarte rapid. În 1957 datorită cupoanelor s-a născut chiar și un nou tip de afacere. Dl. Arthur C. Nielsen a fondat compania  Nielsen Coupon Clearing House, care a facilitat producătorilor și comercianților distribuirea, sortarea și procesarea cupoanelor.

La sfârșitul anilor 60, America a început să emită masiv cupoane în cutiile poștale. Inițial, a început să facă acest lucru firma Valpak, condusă de Terry Loebel, era cunoscută pentru plicurile sale albastre pline de cupoane. Chiar aici putem vedea începuturile direct marketing-ului. Compania funcționează până astăzi, cu excepția că și-a creat o altă imagine, mai modernă și oferă vouchere prin aplicații mobile și utilizează o varietate de tehnologii digitale.

În aceeași perioadă, comercianții de alimente au început să tipărească cupoanele pe partea din spate a bonurilor, ceea ce s-a dovedit a fi o mișcare de marketing excelentă. La fel de populară în America a fost și decuparea cupoanelor din ziarele de duminică, care încă funcționează și astăzi.

 

De la jetoane la aplicații mobile

Deși primele cupoane propagate în masă au fost introduse de Coca Cola, până și ea a avut predecesorii ei. Este vorba despre jetoanele metalice marca Palmolive și puteau fi folosite pentru cumpărarea săpunului. O perioadă au fost folosite pe întreg teritoriul Statelor Unite. Mai târziu au apărut și jetoanele care puteau fi folosite pentru alimente, la piețe, drogherii sau la frizerie.

După jetoanele metalice au sosit cupoanele din hârtie, care ne bucură de mai multe decenii și care sunt bine cunoscute și în România. Treptat (aproximativ de la sfârșitul anilor 90) decuparea cupoanelor a fost înlocuită cu posibilitatea tipăririi cupoanelor din confortul locuinței. Cu posibilitățile nelimitate ale internetului putem găsi cupoane disponibile gratuit direct pe paginile de web ale producătorilor, pe rețelele sociale sau putem alege să le primim prin e-mail în formă de newsletter. În prezent, din ce în ce mai mulți utilizatori de smartphone-uri își descărca cu ușurință cupoanele direct în telefoanele mobile folosind aplicații la îndemână.

__tag_orange

15592

vouchere de reducere

70080

reduceri
__cart_orange

3487

de magazine online
__users_orange

60 000

de utilizatori KUPLIO