Black Friday 2021: 8 factori surpriză și ponturi unde trebuie căutate reducerile

__avatar_name
black friday promotie

Doriți să aflați unde găsiți cele mai bune oferte Black Friday 2021 într-un singur loc? Sau cum puteți face un salt înaintea celorlalți și să aflați de reduceri printre primii? Poate sunteți doar curioși care produse se vând cel mai rapid! În acest caz, citiți mai departe.

Când este Black Friday?

 

În acest an Black Friday este vineri, 12. noiembrie, dar vă puteți bucura de reduceri toată luna noiembrie. Nu uitați să marcați în calendar și ziua de luni, 29. noiembrie, când în numeroase e-shopuri va avea loc Cyber Monday. Cyber Monday a luat naștere mult mai târziu decât Black Friday, dar în ceea ce privește reducerile nu e cu nimic mai prejos.

 

Nu așteptați inutil la rând

 

Din ce în ce mai multe persoane de Black Friday fac cumpărături online. Nici dumneavoastră nu trebuie să mergeți prin magazine, toate cumpărăturile pot fi făcute de acasă. În secțiunea Black Friday 2021 zilnic vă așteaptă în e-shopurile preferate cele mai bune reduceri.  

 

Cum a început totul?

 

Deși astăzi Black Friday este asociat cu sentimente pozitive, acest lucru nu a fost așa dintotdeauna. Știați că în secolul al 19-lea, noțiunea Black Friday a fost folosită în contextul crizei financiare? Această expresie pentru prima dată a zărit lumina zilei vineri, 24. 9. 1869. Atunci nu însemna ceea ce înseamnă în prezent. Doi experți financiari de pe Wall Street au hotărât să cumpere o cantitate mare de aur în speranța că artificial va crește valoarea lui, iar astfel vor câștiga sume colosale.  Guvernul a făcut demersuri împotriva lor și a adus pe piață mult aur. În urma acestui act, mulți investitori au dat faliment.

În contextul cumpărăturilor, Black Friday pentru prima dată a fost folosit în Philadelphia, în anii 50, secolul 20. Poliția a denumit așa mulțimile de vineri, care se grăbeau la cumpărături și astfel traficul a fost foarte aglomerat. În afară de Black Friday s-a folosit și expresia Big Friday, care în timp nu a supraviețuit. 

Se presupune că Black Friday poate să provină și din ,,be in the black“, prin care au fost marcate magazinele cu cifre negre, deci cele în câștig. Acest aspect însă nu a fost demonstrat. Este adevărat, că Black Friday contribuie considerabil la câștigurile magazinelor și le ajută să treacă de la cifre roșii la cele negre.

 

 

Folosiți Black Friday 2021 pentru cumpărăturile de Crăciun

 

Bucurați-vă de oferte pentru a cumpăra cadourile de Crăciun. Acum aveți la alegere extrem de multe produse, pe care cu siguranță nu o să le mai găsiți înainte de Crăciun. De asemenea, în acea perioadă și firmele de curierat vor fi suprasolicitate și se poate întâmpla să nu vă fie livrate cadourile în timp util. Nu pierdeți timpul prin magazinele aglomerate, totate cadourile pot fi cumpărate de acasă. Așa vă puteți bucura de o perioadă liniștită cu iz de sărbătoare. De Black Friday prețurile sunt mult mai mici, ceea ce înseamnă că o parte din bugetul alocat pentru cadouri poate fi economisit.

 

Cum aflați dacă cumpărăturile sunt rentabile?

 

Unii comercianți pe perioada de Black Friday folosesc practici neadecvate. Înainte de reduceri măresc prețurile considerabil pentru a le reduce de Black Friday. Așa clientul plătește prea mult pentru produsele achiziționate. Cum vă puteți feri de asta? Comparați prețurile cu cele din alte magazine. Verificați cum a fost prețul produsului de-a lungul anului.  Astfel aflați repede și foarte simplu dacă merită sau nu să cumpărați ceea ce v-ați propus.  

 

 

Black Friday în cifre

 

► Majoritatea clienților online preferă cumpărăturile de seară. Cele mai multe vânzări se fac în intervalul orar 20:00 – 22:00. (FACT-finder)

► În anul 2020 de Black Friday au fost trimise peste 116 milioane de e-mailuri, ceea ce înseamnă mult mai mult decât în oricare altă zi. (Campaign Monitor)

► Aproximativ 30% din toate vânzările sunt realizate în perioada Black Friday – Crăciun. (Spendmenot)

► În timpul cumpărăturilor on-line de Black Friday, clienții au cheltuit în medie 6,3 milioane de dolari. (CNBC)

► Timpul de așteptare la rând în magazine este în medie de 2,5 ore. (Oberlo)

► Suma, pe care clientul o cheltuiește în medie de Black Friday este în jur de 300 euro. (Time Bulletin)

► Sărbătoarea reducerilor Black Friday este prezentă în 50-60% din țările lumii. (JungleScout)

► Nimeni nu va fi surprins că cele mai căutate sunt televizoarele, notebook-urile și telefoanele. Dar că de Black Friday îi vor aștepta peste 10 milioane de pijamale. (U.S.News)

 

Cum să nu ne mai scape reducerile niciodată?  

 

De câte ori vi s-a întâmplat că ați găsit reduceri nemaipomenite la magazinele preferate, exact la produsele dorite? Probabil doar de câteva ori.  Dar de câte ori ați aflat despre reduceri atunci, când cele mai frumoase produse au fost deja vândute?

Nu lăsați nimic în voia sorții și optați pentru newsletter pe care îl puteți primi pe adresa de e-mail. Astfel o să fiți informați despre cele mai bune reduceri și oferte.

 

 

Cum procedați:

Pe pagina noastră Kuplio.ro vă puteți abona pentru newsletter. Completați adresa de e-mail, bifați variantele dorite și trimiteți. Atât! De acum vă puteți bucura de cele mai noi oferte.